Thursday, January 21, 2010

Inceput

De ce am facut acest blog? El e facut de ceva timp insa nu am avut curajul sa demarez actiunea, e una din situatiile acelea cand parca nu ti-e clar inca in cap ce vrei sa spui si astepti sa se mai coaca....In primul rand vreau sa comunic. Pur si simplu. Si vreau sa fac ceva care sa fie pentru sufletul meu, sa imi placa mie. Imi lipsea sa lucrez ceva care sa imi placa mie si nu in primul rand nu stiu carui client. Am ajuns in ultima vreme sa fotografiez doar cand am o comanda si asa ca am decis sa ma pun pe treaba si sa imi expun aici lucrarile fara sa fie neaparat nu stiu ce realizare, chiar sa le fac asa la nimereala. De fun. De chestie.

1 comment:

No.1 Fan said...

E usor sa aluneci din pasiune in rutina...o introspectie e totdeauna binevenita pentru a readuce lucrurile prezente la adevarata lor valoare.Cine eram?Cine sunt?Cine voi fi? Blogul acesta va fi jurnalul ideal, locul de refugiu al artistului de marsavia cotidiana.Este minunat sa-ti surprinzi toate "culorile" sufletului, chiar daca prima stare spirituala te-a gasit in sepia...:P Pozele tale sunt valoroase nu prin compozitie, ci prin sinceritatea sentimentului.Asteptam noi stari de spirit si trairi cat mai intense!